Stupite u kontakt s nama

Telefon

Austrija

+43 (0)732 257700

Kontakt

Rado ćemo odgovoriti na vaša pitanja.

>Kontakt

Hans Peter Troxler

Hans Peter Troxler

Senior Product Solution Manager, KVT-Fastening CH

Horst Salzle

Horst Sälzle

Technical Sales Smart Bin & Special Parts, KVT-Fastening DE

Martin Trausner - Productmanager

Martin Trausner

Productmanager

«KVT-Fastening snabdjeva Ernst Schweizer AG vijčanim komponentama za novi "intelligente Paketbox plus"»

«MALE PIECES SA SJAJNIM UČINKOM KVT-Fastening optimizira upravljanje C-dijelovima za BVS Blachtechnik GmbH»

«Kako svjetski prvaci pričvršćuju stvari»

O PROJEKTU

Sa sjedištem u Hedingenu, Ernst Schweizer AG, Metallbau je dugogodišnje, neovisno obiteljsko poduzeće u švicarskom građevinskom sektoru. Njihove poslovne aktivnosti usredotočene su na fasade, drvene / metalne sustave, prozore, sandučiće i sustave solarne energije. Jedna od njihovih najnovijih inovacija je inteligentna kutija za pošiljke. Ovo kombinira kutiju s pošiljkama, kutiju za pakete i informacijski terminal u jednoj jedinici. Dostavljači i privatne osobe mogu koristiti pristup zaštićen PIN kodom za privremeno spremanje poštanskih pošiljaka izravno pred kućnim vratima.

Izazov

Ernst Schweizer AG razvio je kutiju za pakete za pošiljku plus niz izazova, posebno što se tiče jedinice za zaključavanje. Na primjer, prema zahtjevima, kutija je morala biti dizajnirana bez kvake. Zbog toga je jedina opcija bila elektromehanička brava s dodatnom opružnom funkcijom, minimalnom potrošnjom struje i - zahvaljujući svom smještaju na otvorenom - zajamčenim temperaturnim otporom u rasponu od -30 do +70 ° C. Nadalje, bilo je potrebno da instalacija i učvršćenje brave u proizvodnji bude relativno jednostavno.

Rješenje

Nakon kratkog istraživanja tržišta, Ernst Schweizer AG pronašao je idealno rješenje kod proizvođača Southco i stupio u kontakt s zastupnikom za Švicarsku, tvrtkom KVT-Fastening. Mogućnosti su procijenjene u bliskoj suradnji i ubrzo je zaključeno da jedna od Southco brava koje distribuira KVT-Fastening najviše odgovara idealnim zahtjevima koje je postavio Schweizer. Izvrstan poslovni odnos koji je već bio uspostavljen dugi niz godina pomogao je da se ovaj problem sriješi vrlo brzo.

Ishod

KVT podržao je Ernst Schweizer AG u razvoju kutije za pakete sa predanošću i profesionalnošću u svim aspektima posla. Odabrana brava idealno odgovara funkciji i veličini. Zahvaljujući glatkoj suradnji, Ernst Schweizer AG već je osigurao svoje prve narudžbe za "Intelligente Paketbox plus", a neke od njih su već instalirane.

Korisničke pogodnosti / informacije:

  • Profesionalna podrška u odabiru proizvoda
  • Pragmatičan pristup usmjeren na rješenje
  • Brži razvoj i vrijeme do tržišta
  • Dugogodišnje iskustvo u razvoju rješenja specifičnih za kupca
     

 

 

 

     

    Slike

    O PROJEKTU

    BVS Blechtechnik GmbH, sa sjedištem u Böblingenu, jedno je od vodećih tvrtki za obradu metala u Njemačkoj. Uz izradu i proizvodnju sklopova tankog lima, ugradnje podsklopova i elektroničkih dijelova, BVS također preuzima ugovornu proizvodnju terminalnih jedinica. Oko 65% proizvoda sadrži elemente za pričvršćivanje, kao što su samoljepljivi pričvršćivači, slijepe zakovice, slijepe matice, šarke, kaiševi ili ručke.

    Izazov

    Sve u svemu, BVS koristi oko 200 različitih elemenata za pričvršćivanje, a tvrtka je imala potrebu za rješenjem za automatizaciju upravljanja C dijelovima. Do tog trenutka, svaki je tjedan narudžba bila predana ručno, što bi moglo uključivati preko 50 različitih predmeta, a kad bi je primila, trebalo bi je obraditi - opet ručno - u robu. Umjesto ovog kompliciranog sustava upravljanja C-dijelovima, tvrtka je željela da se u budućnosti oblikuje automatizirani sustav koji bi obuhvatio sve, od postupka naručivanja do primitka robe integrirane u njene proizvodne procese. Specifikacije su bile sljedeće: rad administracije sveden je na minimalno potreban, štedi se vrijeme u rukovanju i visoka pouzdanost opskrbnog lanca. Do sada, jedna komponenta koja nedostaje ponekad je imala katastrofalan učinak na proizvodnoj liniji, čak i u nekim prilikama.

    Rješenje

    BVS je pronašao odgovor na svoje traženje pogodnog rješenja koje bi se moglo implementirati u kratkom roku na njihovom dugogodišnjem partneru KVT-Fasiting. Bossardov potpuno automatizirani SmartBin sustav savršeno je ispunio sve BVS zahtjeve, a sustav je počeo s radom u svibnju 2014. godine.

    Ishod

    Uvođenjem SmartBin-a u BVS, rad na naručivanju dijelova i isporuku robe drastično je smanjen. Ako je ranije jedna osoba bila zaposlena dva dana u tjednu, a nije radila ništa drugo osim priprema, nabrajala veličine paketa i određivala optimalni dan za slanje naloga, sada se sve narudžbe postavljaju automatski i samo kada se postigne unaprijed određena minimalna razina zaliha. Ova razina određena je ljestvicama integriranim u SmartBin. Roba unosi dodatno korist od činjenice da su dostavnice sada generirane u elektroničkom obliku. To štedi rad cijelog jutra, jer pojedinačni paketi više ne moraju biti obrađeni ručno, a mogu se razvrstati izravno u odgovarajuće spremnike otvorenog pogleda.

    Korisničke pogodnosti / informacije:

    • Ušteda vremena u narudžbi i robi unosi
    • Pouzdan nadzor stvarnih zaliha
    • Automatizirano revidiranje zaštitnih mjera od prekida u proizvodnji.

     

    Slike

    O PROJEKTU

    Uz brojne nagrade za zasluge, grupa TERA na Tehničkom sveučilištu u Grazu razvija i konstruira vozila na električni pogon. Formiran 2009. godine kao Team Eco-Racing Austria, preimenovan je u TERA TU Graz 2012. godine. Od tada je studentska grupa proizvodila vozila na električni pogon "Fennec" (Desert Fox) i "Panther" ". U Shell Eco-maratonu na Lausitzovom prstenu 2011., Fennec je postigao svjetski rekord u kategoriji 'Prototype Battery Electric'. U 2014. je vozilo prekrilo 1.091,6 kilometara sa jednim kilovat-satom električne energije. S najnovijom kreacijom IBEX-a, prvi put u 2016. godini, grupa razvija vozilo koje će biti registrirano za uporabu na javnim cestama.

    Izazov

    Elektromobil IBEX, težine od oko 400 kg (bez baterija), trebao bi imati domet od 250 km i najveću brzinu od 130 km / h na trkalištu dugom 370 km. Da bi konstruirao takvu laganu konstrukciju, tim se oslanja na plastiku ojačanu ugljičnim vlaknima (CRP). Monokok od ovog materijala težak samo 65 kg tvori putničku ćeliju, a u njemu moraju biti ugrađena dva suvozačka sjedala, sigurnosni pojasevi i nosač za pričvršćivanje vatrogasnog aparata. Svaki rad na elementima od ugljičnih vlakana, međutim, predstavlja potencijalnu prekidnu točku i može značiti gubitak čvrstoće i krutosti i tako utječe na sigurnost putnika. To je nešto što treba izbjeći pod svaku cijenu.

    Rješenje

    Za CRP podvozje bili su potrebni pouzdani vijčani spojevi. Stoga se tim tvrtke TERA TU Graz obratio stručnjacima za tehnologiju pričvršćivanja KVT-Fastening-a, s kojima poslovni odnos postoji već nekoliko godina. Stručnjaci za spojnu tehniku dostavili su prikladne materijale za elektromobil Fennek, svjetski prvak u klasi energetske učinkovitosti kompanije Shell Eco-Marathons u 2011. i 2014. KVT-Fastening također je mogao pomoći svojom stručnošću i iskustvom u daljnjem razvoju IBEX-a. Stručnjaci su ispitali posebne zahtjeve IBEX-a, pokazujući timu mogućnosti i razvili su nove tehnologije kako bi udovoljili strogim zahtjevima za odobrenjem kao cestovnog vozila. KVT-Fastening tada je napravio 200 uložaka s navojem Keensert, 100 zakivnih matica i 100 vijaka bigHead, osiguranih sponzorstvom.

    Ishod

    Da bi stvorili nosive točke spajanja za sigurnosne dijelove u unutrašnjosti, vijci velike glave postavljeni su izravno u matricu s karbonskim sendvič-pločama i laminirani su unutra. To omogućuje izdržavanje ogromnih sila koje su uključene u sudar ili izvanrednu situaciju kao što je primjena sigurnosne kočnice na cesti. Za izuzetne sile korišteni su bionski principi. Ojačano vlakno oko svakog učvršćivača zatvara ga, jer biljna vlakna ograđuju granu stabla koja raste iz njegovog debla. Nakon laminiranja, karbonska ljuska i spojevi učvršćuju se u sigurno spojenu ćeliju, monokok. Tim TERA TU Graz prešao je nove staze prilikom sastavljanja karoserije i zaobljenog karbonskog monokoka. Korišteni su trodimenzionalni rasipači opterećenja koje je razvio KVT-Fastening, a oni su se morali pričvrstiti na monokok s inovativnom tehnologijom lijepljenja točno i u rekordnom roku. Vlažno lijepljenje je standardno u automobilskoj industriji; u tome se nanosi posebno ljepilo, a dio se sušenjem pričvrsti u roku od 20 do 30 sekundi na površinu. Na IBEX-u se koristi grijana tableta ljepila koja tvori čvrstu vezu u roku od nekoliko sekundi kada se ohladi. 

    Korisničke pogodnosti / informacije:

    • Sigurno pričvršćivanje komponenti za vozila (sjedala, pojasevi, nosači za montažu) u FRP monokoku
    • Profesionalna podrška za situaciju posebne instalacije u obliku ekspertize i sponzoriranih spojnih elemenata
       

    Contact Icon Stupite u kontakt s nama

    Sretni smo odgovoriti na vaša pitanja